יו"ר ועדת חוקה המיועד: זה שר המשפטים המועדף עלי

אסתי פלד No Comments on יו"ר ועדת חוקה המיועד: זה שר המשפטים המועדף עלי

חה"כ שמחה רוטמן במהדורה המרכזית: "אני בהחלט מקווה שלוין יהיה שר המשפטים. הממשקים בין יו"ר ועדת חוקה לשר המשפטים חייבים להיות קיימים. תמיד שמחתי לשמוע את דבריו של לוין על הרפורמות הנדרשות במערכת"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), מביע תקווה כי בכיר הליכוד יריב לוין יכהן כשר המשפטים. "תמיד שמחתי לשמוע את דבריו של לוין על הרפורמות הנדרשות במערכת המשפט", אמר רוטמן בריאיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן (חמישי).

בפתח השיחה, הוא התייחס לפרט מעניין שהתברר היום בדיון אחת הוועדות בכנסת: "חמאד עמאר התנהג כשר במשרד האוצר, בזמן שהחוק לא הכיר בתפקיד כזה ולמעשה הוא היה שר ללא תיק. כך אמרה היועצת המשפטית של הכנסת. זה לא מפתיע כשאנחנו רואים איך התנהלה הממשלה הקודמת. הוא פעל כאילו בשליחותו של של שר האוצר בזמן שהוא לא היה שר במשרד האוצר".

רוטמן מתח ביקורת על גלי בהרבה מיארה, על רקע דבריה: "רק היום היועמ"שית גילתה שתפקידה הוא גם להשגיח על פעילות הממשלה. חוק ההסדרים שלהם היה הגדול בעולם מאז ומעולם ואז היא הכשירה את 'בליץ החקיקה'. היא מועלת בתפקידה, זה לא סמכותה. היא מתנהגת כיועצת פוליטית".

"אני בהחלט מקווה שלוין יהיה שר המשפטים", אמר רוטמן. "הממשקים בין יו"ר ועדת חוקה לשר המשפטים חייבים להיות קיימים. תמיד שמחתי לשמוע את דבריו של לוין על הרפורמות הנדרשות במערכת".

בהתייחס לצורך בתיקון חוק השבות, הבהיר: "אני מקווה שיהיה שינוי בסעיף הנכד. זה משהו שאנחנו מדברים עליו במו"מ. יש הבנה מאוד ברורה שהדבר הזה צריך להשתנות. לצערי, כיום אנחנו משקיעים חלק גדול מכספי העלייה והקליטה שלנו בגויים".



0 תגובות